.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دمای شهرهای مازندران به زیر صفر رسید/پیش‌بینی هوای استان در ۷ روز آینده
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد.
دمای شهرهای مازندران به زیر صفر رسید/پیش‌بینی هوای استان در ۷ روز آینده

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی با اشاره به  وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: با توجه به بارش برف در بالادست بلده و رینه لاریجان به ترتیب با ۴ درجه و ۲ درجه زیر صفر سردترین شهرهای استان بوده‌اند.

 

وی با اشاره به دمای مرکز استان گفت: دمای ساری و قائمشهر نیز ۷ و ۸ درجه سانتی‌گراد بوده است.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران امروز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند، در مناطق غربی نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و در دامنه‌ها و ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف بوده و بتدریج با کاهش ناپایداری همراه است.

 

وی افزود: همچنین در مناطق مرکزی و شرقی ابری با بارندگی و دامنه‌ها وارتفاعات مه‌آلود با بارش برف و وزش باد همراه بوده و از اواخر شب با کاهش ناپایداری پیش‌بینی می‌شود.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ اسفند نیز آسمان استان، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما در طول روز و کاهش دمای شبانه خواهد بود.

 

اسدی گفت: در روز یک‌شنبه ۱۳ اسفند، آسمان استان صاف تا نیمه ابری از شب با افزایش ابر در ارتفاعات غربی استان با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: در روزهای دوشنبه وسه شنبه ۱۴و۱۵ اسفند نیز در مناطق ساحلی و جلگه‌ای نیمه ابری گاهی ابری با احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات ابری و مه آلود با بارش متناوب برف و وزش باد همراه خواهد بود./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.